- administrativni poslovi vezani uz pred prodajni i prodajni proces (prikupljanje podataka o korisnicima, priprema ponuda, slanje ponuda, priprema i potpis AFova i ugovora)- svakodnevan kontakt s korisnicima, vođenje brige o administrativnim zahtjevima korisnika – post prodajni proces (pritužbe na račun, zahtjevi za novim uslugama – “up sell“, informacije i sl.)- u stalnom kontaktu s prodajnim predstavnikom, upoznat s planom dnevnih/tjednih aktivnosti, podnosi izvještaje o statusima predmeta- vođenje brige o vremenskom planu, terminima (potpisi ugovora, istek ugovora, sastanci i sl.) i dogovor s prodajnim predstavnikom u vezi istih- u stalnom kontaktu s djelatnicima Sektora tehnike Društva, a u svrhu realizacije usluga po novim ugovorima, te suradnja u svrhu brze i točne realizacije (npr. osigurava potrebne podatke o kontakt osobama)
Izvor: www.moj-posao.net
Lokacija: Osijek, Varaždin, Split, Zagreb (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 07.04.2017.
Trajanje oglasa: 13 dana (ističe 20.04.2017.)