- Ensures that minimum brand standards have been implemented- Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implemented- Works closely with other Outlet Managers in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests- Ensures that F&B employees work in a supportive and flexible manner with other departments- Assists in conducting monthly inventory checks on all operating equipment and supplies- Have a thorough knowledge and understanding of all food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food and Beverage combinations and upsell alternatives- Ensures that the outlet is kept clean and organized, both at the front as well as the back of house- Assist to liaise with the Kitchen and Beverage Department on daily operations and quality control if appropriate- Performs the function of cashier and responsible for Micros cashiering procedure- Balances cash and credit card charges and remittance of cash to Front Office Safe- Makes necessary checks needed for specific events or functions- Be a hands-on supervisor and be present at all times in the Outlet, especially during busy periods- Assists with conducting monthly inventory checks on all operating equipment and supplies- Assists to liaise and organize with Housekeeping Department that the cleaning schedules are strictly adhered to----------------------------- osigurava da su implementirani minimalni standardi brenda- odgovara na rezultate Tajnog kupca i osigurava da se relevantne promjene provedu- usko surađuje s drugim voditeljima objekata na podržavajući i fleksibilan način, fokusirajući se na ukupni uspjeh hotela i zadovoljstvo gostiju- osigurava da zaposlenici u F&B odjelu rade na podržavajući i fleksibilan način s drugim odjelima- pomaže u provođenju mjesečnih inventura za svu radnu opremu i potrošne materijale- ima temeljito znanje i razumijevanje svih jela i pića na meniju, te sposobnost preporučivanja kombinacija hrane i pića i dodatne prodaje alternativnih opcija- osigurava da je objekt čist i organiziran, kako u prednjem, tako i u stražnjem dijelu objekta- pomaže u suradnji s kuhinjom i odjelom za pića u vezi s dnevnim operacijama i kontrolom kvalitete, ako je potrebno- obavlja funkciju blagajnika i odgovoran je za postupak naplate putem Micros sustava- izvršava usklađivanje gotovine i kreditnih kartica te prijenos gotovine u sef na recepciji- provodi potrebne provjere za specifične događaje ili funkcije- biti aktivan nadzornik i uvijek prisutan u objektu, osobito tijekom užurbanih perioda- pomaže u provođenju mjesečnih inventura za svu radnu opremu i potrošne materijale- pomaže u suradnji i organizaciji s odjelom domaćinstva da se rasporedi za čišćenje strogo poštuju
Izvor: www.moj-posao.net
Lokacija: Zadar (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 21.11.2024.
Trajanje oglasa: 9 dana (ističe 30.11.2024.)