Komercijalista
Kao komercijalista u Hertexu, tvoj zadatak će biti da obilaziš veleprodajne kupce na terenu u čitavoj državi, kojima ćeš prenositi prednosti Hertexovih proizvoda, prikupljati rezervacije te održavati odnose sa istima. Pored ovoga, bićeš dužan da radiš određene administrativne zadatke potrebne za obavljanje posla, poput izvještaja o prodaji, provjere naplate i slično. Direktni nadređeni će ti biti menadžer prodaje, koji će biti upoznat sa svime što radiš i koji će ti davati instrukcije kako da obavljaš svoj posao. Radno vrijeme komercijaliste je fleksibilno i varira od dana do dana. Nekim danima si cijeli dan na putu, dok ostalim danima imaš samo nekoliko rutinskih obaveza za cijeli dan. Radne obaveze možeš obavljati od kuće te prisustvo u firmi nije obavezno, osim u situacijama preuzimanja uzoraka, razgovora sa nadređenima i slično.
Hertex d.o.o. je domaća kompanija sa sjedištem u Modriči, koja se bavi proizvodnjom, veleprodajom i maloprodajom ženske modne konfekcije. Naša misija je da svakoj uspješnoj ženi pružimo mogućnost da blista u najkvalitetnijim odjevnim kombinacijama.
- Održavanje odnosa sa postojećim veleprodajnim kupcima
- Potraga za novim veleprodajnim kupcima
- Obilazak terena čitave države, uključujući poslovne puteve koji traju preko 24 sata
- Prodaja i isporuka robe veleprodajnim kupcima
- Praćenje plaćanja kupaca
- Vođenje stanja zadužene robe i duga kupaca
- Ostali poslovi potrebni za prodaju i administraciju u veleprodaji
- Profesionalno radno okruženje
- Atraktivna primanja: 900KM do 1300KM početna primanja sa mogućnošću napredovanja
- Fleksibilno i atraktivno radno vrijeme
- Dodatne obuke i usavršavanja
- Službeno vozilo
- Službeni telefon i broj telefona
- Odlične komunikacijske vještine
- Sposobnost samoorganizacije
- Vozačku dozvolu B kategorije
- Želju za rezultatima i napredovanjem
- Poznavanje rada na računaru
- 2 godine iskustva u prodaji (plus za iskustvo kao trgovački komercijalista ili u prodaji ženske konfekcije)
Ukoliko želiš da postaneš dio tima, potrebno je da se pronalaziš u slijedećim vrijednostima.
Prihvati radikalnu odgovornost za svoje zadatke, postupke i rezultate te stoj iza istih. Nemoj misliti da tuđi zadaci nisu tvoj problem nego pomozi i prijavi probleme.
Nikad se ne zadovolji da pružiš kupcu samo onoliko koliko očekuje nego uvijek pruži više. Radi tako da se svaki kupac iznenadi našim proizvodima i uslugom.
Govori istinu, nemoj varati i uvijek radi za obostranu korist. Stavi se u kožu suprotne strane i uradi ono što je fer i korisno za obje strane.
Nemoj tražiti kratkoročnu korist na štetu dugoročne. Uvijek razmišljaj koje akcije će donijeti najviše koristi dugoročno, kako za firmu, tako i za sebe.
Bez obzira na titulu, platu, naciju, starost, pol, izgled ili ostale osobine, uvijek gledaj na saradnike kao ljudska bića i odnosi se prema njima sa poštovanjem. Isto će ti se i vratiti.