Nastavkom pregleda web stranice MojPosao.ba potvrđujete da ste pročitali i razumjeli nove Uslove i pravila korištenja kao i Pravila o privatnosti, koji su stupili na snagu 17.04.2024. godine. MojPosao.ba koristi kolačiće da unaprijedi funkcionalnost stranice i omogući bolje korisničko iskustvo. Postavke kolačića se mogu kontrolisati i mijenjati u Vašem web pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja MojPosao.ba kliknite na dugme "Razumijem".
HERTEX d.o.o.

Marketing menadžer

Marketing Menadžer [Remote]


Kratki Opis Pozicije

Kao marketing menadžer bićeš “one-man team” za marketing u Hertexu. Bićeš zadužen/zadužena za raspodjelu budžeta, postavljanje strateških ciljeva, te implementaciju svih vidova oglašavanja kako sam/sama, tako uz saradnju sa vanjskim saradnicima i agencijama. Za ovu poziciju biće ti potrebno znanje iz mnogih sfera marketinga kao što su social media marketing, search engine marketing, content marketing, email marketing, tradicionalni (nedigitalni) marketing, brand equity management, in-store marketing, koje moraš lično raditi ili graditi strateške saradnje sa vanjskim partnerima, koji će pojedine poslove odrađivati za nas. Direktno nadređeni će ti biti direktor kompanije, a u uskoj saradnji ćeš biti i sa menadžerom prodaje. Posao ćeš obavljati od kuće, a po potrebi ćeš dolaziti na razgovore u centralu kompanije u Modriči. Ukratko, tvoj posao će biti da izgradiš marketing odjel iz temelja, da postavljaš i izvršavaš strategiju marketing odjela, da izgradiš Hertex brend te da postaviš i pratiš najbitnije marketing metrike kompanije. Ovo znači da je mnogo zahtjevnog posla pred tobom te da bi se uklopio/uklopila moraš biti ambiciozan/ambiciozna, težak i prekovremeni rad ti ne smije biti stran, te moraš željeti da napreduješ svaki dan kroz samoedukaciju. 


O Hertexu

Hertex d.o.o. je domaća kompanija sa sjedištem u Modriči, koja se bavi proizvodnjom, veleprodajom i maloprodajom ženske modne konfekcije. Naša misija je da svakoj uspješnoj ženi pružimo mogućnost da blista u najkvalitetnijim odjevnim kombinacijama. U narednom periodu imamo jako ambiciozne planove te su nam potrebni kvalitetni ljudi koji će omogućiti da se ti planovi pretvore u realnost.


Opis radnih obaveza:

- Kreiranje strategije za marketing kompanije

- Strateška raspodjela marketing budžeta

- Planiranje svih kampanja oglašavanja

- Implementacija marketing strategije:

    - Social media marketing

    - Search engine marketing

    - Content marketing

    - Email marketing

    - Tradicionalni (nedigitalni) marketing

    - Brand equity management

    - In-store marketing

    - Ostali vidovi marketinga

- Praćenje digitalnih marketing metrika i optimizacija digitalnih kampanja

- Saradnja sa grafičkim agencijama radi kreiranja svih potrebnih grafičkih materijala

- Saradnja sa vanjskim partnerima radi implementacije marketing plana

- Organizacija evenata

- Organizacija kreiranja foto i video materijala i saradnja sa fotografima i manekenkama radi kreiranja materijala

- Optimizacija i praćenje web stranice

- Odnosi sa javnošću (PR)

- Kreiranje i praćenje najbitnijih marketing metrika kompanije

- Kreiranje procesa za vrhunsku podršku kupcima

- Uska saradnja sa direktorom kompanije i menadžerom prodaje


Nudimo Vam:

- Profesionalno radno okruženje

- Atraktivna primanja: između 1500KM i 2500KM

- Mogućnost za napredovanjem

- Dodatne obuke i usavršavanja

- Službeni laptop

- Službeni telefon i broj telefona

- Priliku za stvaranjem nečega što je veće od nas


Od Vas očekujemo:

- 3 godine iskustva na marketing pozicijama

- Ambicioznost i fokus na rezultate

- Poznavanje osnova u svim stavkama navedenim u opisu radnih obaveza

- Sposobnost samostalnog odrađivanja većine navedenih stavki u opisu radnih obaveza te sposobnost da se ostatak stavki outsourceuje na vanjske partnere

- Poznavanje psihologije kupaca i komunikacijskih nauka (diploma iz srodne oblasti, dokaz o završenim kursevima, dokaz o pročitanim knjigama)

- Sposobnost analitičkog razmišljanja, analiziranja, te pravljenja ključnih odluka

- Odlično snalaženje u MS Office ili Google Docs paketu, kao i odlično korištenje softwarea za digitalni marketing: Facebook Ads Manager, Google Ad Manager, Mailchimp ili ekvivalentni alat za e-mail marketing, Google Analytics ili ekvivalent za analitiku itd.

- Uklapanje u Hertexove vrijednosti i principe funkcionisanja

- Odlično poznavanje engleskog jezika radi praćenja novih svjetskih trendova u marketingu


Hertex vrijednosti:

Ukoliko želiš da postaneš dio tima, potrebno je da se pronalaziš u slijedećim vrijednostima.

Prihvati Radikalnu Odgovornost

Prihvati radikalnu odgovornost za svoje zadatke, postupke i rezultate te stoj iza istih. Nemoj misliti da tuđi zadaci nisu tvoj problem nego pomozi i prijavi probleme.

Premaši Očekivanja Kupca

Nikad se ne zadovolji da pružiš kupcu samo onoliko koliko očekuje nego uvijek pruži više. Radi tako da se svaki kupac iznenadi našim proizvodima i uslugom.

Uradi pravu stvar

Govori istinu, nemoj varati i uvijek radi za obostranu korist. Stavi se u kožu suprotne strane i uradi ono što je fer i korisno za obje strane.

Razmišljaj dugoročno

Nemoj tražiti kratkoročnu korist na štetu dugoročne. Uvijek razmišljaj koje akcije će donijeti najviše koristi dugoročno, kako za firmu, tako i za sebe.

Poštuj saradnike

Bez obzira na titulu, platu, naciju, starost, pol, izgled ili ostale osobine, uvijek gledaj na saradnike kao ljudska bića i odnosi se prema njima sa poštovanjem. Isto će ti se i vratiti.


Hertex liderske vrijednosti:

Ukoliko želiš da postaneš lider u Hertexu, potrebno je da se pronalaziš u slijedećim vrijednostima.

Radikalno se Fokusiraj na Kupce

Sa većom odgovornošću dolazi i veća potreba za ispunjavanjem želja kupaca. Kao lider, moraš biti u konstantnom dodiru sa kupcima te moraš da koristiš napredne statističke metode za utvrđivanje i predviđanje želja kupaca.

Konstantno Napreduj

Kao lider, moraš da napreduješ u svim aspektima života (zdravstvenom, intelektualnom, poslovnom, privatnom) te tako postaviš primjer za ostale saradnike. Razvijaj se kao pojedinac, treniraj, stiči nova znanja, budi dobar prijatelj, partner, roditelj, saradnik te napreduj svakim danom.

Stvaraj Svoje Radnike

Gledaj na radnike kao na nešto u šta vrijedi ulagati i redovno ulaži svoje vrijeme na obuku i unapređivanje radnika. Trudi se da svakom saradniku preneseš potrebno znanje i vrijednosti kako bi on bio što bolji čovjek i kolega.

Ne Zadovolji se sa Dovoljnim

Iako uvijek postoje minimalni zahtjevi za odrađene zadatke, kao lider u Hertexu podrazumijeva se da nećeš biti zadovoljan minimalnim granicama te da ćeš uvijek težiti da ih premašiš i postavljaš nove rekorde i nova mjerila uspjeha.

Iznesi Svoje Mišljenje, Ali Prati Odluke

Samo zato što neka naredba dolazi od nadređenog ne mora značiti da je ispravna. Iznesi svoje mišljenje detaljno, objasni zašto se ne slažeš i pokušaj pronaći najbolje dugoročno rješenje za firmu. Nakon što se napravi odluka, bez obzira da li se slažeš sa njom ili ne, moraš se držati te odluke.



Ukoliko smatraš da je ovo idealna pozicija za tebe, prijavi se putem slijedećeg linka.

Lokacija: Sarajevo, Ilidža, Bijeljina, Banja Luka, Zenica, Tuzla, Mostar, Doboj (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 31.03.2022.
Trajanje oglasa: 30 dana (ističe 30.04.2022.)