Nastavkom pregleda web stranice MojPosao.ba potvrđujete da ste pročitali i razumjeli nove Uslove i pravila korištenja kao i Pravila o privatnosti, koji su stupili na snagu 17.04.2024. godine. MojPosao.ba koristi kolačiće da unaprijedi funkcionalnost stranice i omogući bolje korisničko iskustvo. Postavke kolačića se mogu kontrolisati i mijenjati u Vašem web pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja MojPosao.ba kliknite na dugme "Razumijem".
FARMASI BH d.o.o. Sarajevo

Referent finansija (m/ž)

Referent finansija (m/ž)
Mjesto rada: Sarajevo, FARMASI BH d.o.o., Sarajevo, Adema Buće 54

Naziv pozicije i položaj: 
  • Finansijski referent za FARMASI BH u organizacijskoj strukturi direktno odgovara upravi FARMASI ADRIATIC, Sarajevo, Adema Buće 54, BiH
Odgovornosti i ciljevi na poziciji (opis radnog mjesta):
  • Obavljanje računovodstvenih poslova i zadataka prema organizaciji i postavljenim rokovima;
  • Izvedba, razvoj, praćenje, kontrola nad računovodstvenim transakcijama;
  • Knjiženje svih poslovnih događaja i kontrola knjiženja;
  • Kontrola i vođenje robno-materijalnih dokumenata;
  • Likvidiranje, kontiranje, knjiženje i kontrola ulaznih računa domaćih i ino;
  • Robno knjigovodstveno usklađivanje sa finansijskim;
  • Sudjelovanje u pripremi podataka za izradu finansijskih izvještaja;
  • Kontrole i usklađivanje knjigovodstvenih stanja;
  • Robno knjigovodstveno, sitan inventar i osnovna sredstva;
  • Priprema dokumenata za izradu PDV obrasca;
  • Blagajna - uplate, isplate, vođenje blagajničkog dnevnika;
  • Praćenje i kontrola KPI Društva i izveštava o trendovima i tendencijama;
  • Kontrola utroška sredstava firme na mjesečnom, kvartalnom i godišnjem nivou;
  • Saradnja sa službom računovodstva, finansija i prodaje pri izradi izveštaja;
  • Izrada finansijskih i statističkih izvještaja;
  • Izrada mjesečnih, kvartalnih i godišnjih analiza i izvještaja;
  • Izrada i analiza mjesečnih izvještaja o troškovima, prihodima, odstupanjima od budžeta;
  • Izrada i analiza redovitih periodičnih i povremenih izvještaja prema Upravi Društva;
Poželjna znanja, sposobnosti i vještine za poziciju:
  • SSS/VSŠ/VSS;
  • Odlično poznavanje računovodstvenih standarda;
  • Odlično poznavanje rada na kompjuteru (Microsoft Office);
  • Praćenje propisa iz područja računovodstava;
  • Izrazito razvijane komunikacijske vještine, kako sa internim tako i eksternim saradnicima;
Lični profil (osobine ličnosti):
  • Visok stupanj odgovornosti, inicijative i energije;
  • Izrazito pozitivan stav i otvorenost prema stjecanju novih znanja;
  • Jaka svijest o povjerljivosti informacija na visokom nivou;
  • Usmjerenost na visoke standarde u poslu i sklonost timskom radu;
Prethodno radno iskustvo:
  • Poželjno je dugogodišnje (trogodišnje i više) iskustvo rada na istim ili sličnim pozicijama;
Vrsta posla 
  • Rad na određeno vrijeme ili stalni radni odnos;
Pogodnosti:
  • Redovna i sigurna primanja;
  • Mogućnost zasnivanja stalnog radnog odnosa;
  • Izvrsna priliku za rad i razvoj u međunarodnoj kompaniji;
  • Poticajni uslovi za rad u dinamičnom radnom okruženju;
  • Rad u timu mladih i ambicioznih ljudi;
Oglas ostaje otvoren do popunjavanja radnog mjesta ili najkasnije do 30 dana od dana objave.

Prijave slati putem opcije PRIJAVI SE NA OGLAS.

Kontaktirat ćemo samo one kandidate koji uđu u uži izbor!
Lokacija: Sarajevo (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 11.03.2021.
Trajanje oglasa: 30 dana (ističe 10.04.2021.)
 
Oglas je istekao