Kompanija Comtrade System Integration (CTSI) osnovana je 2001. godine u Srbiji, kao dio Comtrade grupe, jedne od najvećih evropskih tehnoloških kompanija sa preko 2.000 klijenata širom svijeta. CTSI nudi vodeća hardverska i softverska rješenja na tržištu, kao i konsultantske usluge za digitalnu transformaciju. Takođe pomaže kompanijama da optimizuju svoje poslovne modele kroz nove tehnologije kako bi poboljšale operativne procese, pružanje usluga, iskustvo korisnika i profitabilnost.
CTSI tim se sastoji od više od 300 IT eksperata koji koriste svoje stručno domensko znanje i iskustvo kako bi pomogli preduzećima da prihvate i primjene digitalnu tehnologiju brže od svojih konkurenata. Radi sa širokim spektrom klijenata: od malih i srednjih preduzeća do velikih multinacionalnih kompanija. U potrazi smo za referentom finansijske operative.
REFERENT FINANSIJSKE OPERATIVE
(TREASURER)
Strateške dužnosti i odgovornosti:
- Obezbijeđuje adekvatnu likvidnost i sigurnost novčanih sredstava što omogućava ostatku organizacije da se fokusira na „značajnije“ aktivnosti akvizicije, rasta i razvoja.
Opis posla:
- Izvršavanje operativnih zadataka u internom sistemu plaćanja
- BAM i devizna plaćanja
- Otvaranje tekućih računa
- Kreditne kartice
- Izdavanje bankarskih garancija I mjenica
- Ažuriranje plaćanja dobavljačima
- Ostvaruje postavljene ciljeve, pridržava se plana i poštuje standarde
- Upravljanje odnosima sa bankama i drugim finansijskim partnerima
- Administriranje i podrška internom finansijskom izvještavanju
- Pomoć pri upravljanju blagajnom kompanije
- Pomoć pri razvoju i sprovođenju finansijskih strategija i procesa
- Upravljanje rizicima po finansijske resurse
- Pomoć u pripremi finansijskih analiza za interne i eksterne svrhe
- Održavanje kreditnih linija
- Pomoć pri sprovođenju politike kompanije vezane za vozni park u smislu pružanja pomoći za aktivnosti lizinga
- Pomoć razvoju internih politika i procedura
- Unošenje dokumentacije u sistem
- Osiguranje kvaliteta: interna revizija
- Poznavanje knjigovodstva i rada u MS Navisionu je prednost
Odgovornosti u odnosu sa klijentima:
- Svijest o svojoj poziciji u lancu pružanja vrijednosti i prepoznaje svoje klijente unutar/izvan kompanije.
- Pozitivno i pažljivo odgovara na potrebe svojih klijenata unutar/izvan kompanije.
Zahtjevi:
- VSS/ekonomski fakultet;
- Prethodno radno iskustvo minimalno 1-2 godine;
- Poznavanje lokalne legislacije;
- Profesionalna komunikacija sa klijentima;
- Samoinicijativna, odgovorna osoba;
- Dobre organizacijske vještine i detaljnost u radu;
- Poznavanje engleskog jezika
Nudimo:
- Priliku za rad u multinacionalnoj kompaniji
- Otvorenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj
- Mogućnost dodatnih edukacija i certifikacija
- Neke od beneficija koje praktikujemo su i privatno zdravstveno osiguranje, sportske aktivnosti, seminari za jačanje mentalnog zdravlja, briga o djeci zaposlenika.
Lokacija: Sarajevo
Lokacija: Sarajevo (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 15.03.2023.
Trajanje oglasa: 19 dana (ističe 03.04.2023.)