Nastavkom pregleda web stranice MojPosao.ba potvrđujete da ste pročitali i razumjeli nove Uslove i pravila korištenja kao i Pravila o privatnosti, koji su stupili na snagu 17.04.2024. godine. MojPosao.ba koristi kolačiće da unaprijedi funkcionalnost stranice i omogući bolje korisničko iskustvo. Postavke kolačića se mogu kontrolisati i mijenjati u Vašem web pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak pregleda i korištenja MojPosao.ba kliknite na dugme "Razumijem".
Comtrade System Integration d.o.o. Sarajevo

Referent finansijske operative (Treasurer)

Kompanija Comtrade System Integration (CTSI) osnovana je 2001. godine u Srbiji, kao dio Comtrade grupe, jedne od najvećih evropskih tehnoloških kompanija sa preko 2.000 klijenata širom svijeta. CTSI nudi vodeća hardverska i softverska rješenja na tržištu, kao i konsultantske usluge za digitalnu transformaciju. Takođe pomaže kompanijama da optimizuju svoje poslovne modele kroz nove tehnologije kako bi poboljšale operativne procese, pružanje usluga, iskustvo korisnika i profitabilnost.

CTSI tim se sastoji od više od 300 IT eksperata koji koriste svoje stručno domensko znanje i iskustvo kako bi pomogli preduzećima da prihvate i primjene digitalnu tehnologiju brže od svojih konkurenata. Radi sa širokim spektrom klijenata: od malih i srednjih preduzeća do velikih multinacionalnih kompanija. U potrazi smo za referentom finansijske operative. 

REFERENT FINANSIJSKE OPERATIVE
(TREASURER)


Strateške dužnosti i odgovornosti:
  • Obezbijeđuje adekvatnu likvidnost i sigurnost novčanih sredstava što omogućava ostatku organizacije da se fokusira na „značajnije“ aktivnosti akvizicije, rasta i razvoja. 
Opis posla: 
  • Izvršavanje operativnih zadataka u internom sistemu plaćanja
  • BAM i devizna plaćanja
  • Otvaranje tekućih računa
  • Kreditne kartice
  • Izdavanje bankarskih garancija I mjenica
  • Ažuriranje plaćanja dobavljačima 
  • Ostvaruje postavljene ciljeve, pridržava se plana i poštuje standarde
  • Upravljanje odnosima sa bankama i drugim finansijskim partnerima 
  • Administriranje i podrška internom finansijskom izvještavanju 
  • Pomoć pri upravljanju blagajnom kompanije 
  • Pomoć pri razvoju i sprovođenju finansijskih strategija i procesa 
  • Upravljanje rizicima po finansijske resurse 
  • Pomoć u pripremi finansijskih analiza za interne i eksterne svrhe  
  • Održavanje kreditnih linija 
  • Pomoć pri sprovođenju politike kompanije vezane za vozni park u smislu pružanja pomoći za aktivnosti lizinga
  • Pomoć razvoju internih politika i procedura 
  • Unošenje dokumentacije u sistem  
  • Osiguranje kvaliteta: interna revizija 
  • Poznavanje knjigovodstva i rada u MS Navisionu je prednost
Odgovornosti u odnosu sa klijentima:
  • Svijest o svojoj poziciji u lancu pružanja vrijednosti i prepoznaje svoje klijente unutar/izvan kompanije. 
  • Pozitivno i pažljivo odgovara na potrebe svojih klijenata unutar/izvan kompanije. 
Zahtjevi:
  • VSS/ekonomski fakultet; 
  • Prethodno radno iskustvo minimalno 1-2 godine;
  • Poznavanje lokalne legislacije;
  • Profesionalna komunikacija sa klijentima;
  • Samoinicijativna, odgovorna osoba;
  • Dobre organizacijske vještine i detaljnost u radu;
  • Poznavanje engleskog jezika 
Nudimo:
  • Priliku za rad u multinacionalnoj kompaniji
  • Otvorenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj
  • Mogućnost dodatnih edukacija i certifikacija
  • Neke od beneficija koje praktikujemo su i privatno zdravstveno osiguranje, sportske aktivnosti, seminari za jačanje mentalnog zdravlja, briga o djeci zaposlenika.
Lokacija: Sarajevo

Lokacija: Sarajevo (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 15.03.2023.
Trajanje oglasa: 19 dana (ističe 03.04.2023.)
 
Oglas je istekao