The sales manager is a fully competent individual who has experience in the sales process account management and function of a hotel. Responsibilities include selling guest rooms, meeting space and other Hyatt services to customer groups, managing accounts, and conducting site inspections, solicits and generates business.Key Responsibilities:- Proactively finding opportunities for business growth by securing the development of the existing portfolio, while simultaneously acquiring new accounts- Entertaining and conducting hotel inspections with partners- Engaging in weekly sale activities in order to secure the continuous growth of business. (Sales Calls, Site Inspections, Entertainment, Sales Blitz).- Assisting to conduct extensive competitor research and maintaining excellent product knowledge of the Hotel- Understanding the client needs in order to build “win-win strategic partnerships”- Liaising and working closely with the related operation departments ensuring guest’s expectations are being met- Achieving personal sales targets- Forward suggestions for improvement to the DOSM, in terms of market strategies, for the steady improvement of the hotel’s business situation- Regular performance of competitor checks- Participation at exhibitions, fairs, sales promotions, etc. and representing the hotel and Hyatt International, in order to gain a positive reputation within the hotel market- Travel to foreign countries for sales activities as directed by the DOSM- Ensuring adherence to laws, regulations, and hotel policies- Assisting the team with any support that they require- Maintaining positive guest and colleague interactions with good working relationships- Ensure all employees maintain an updated awareness of Hotel product knowledge, current promotion, policy changes and appropriate internal communication- Focus on solution-oriented problem management- Regularly run reports, manage database and keep financial records in line with company policyDuties also include preparing and presenting effective proposals, maintaining well organized documentation and reports, utilizing Hyatt systems and coordinates customer service requirements as appropriateVoditelj prodaje je potpuno kompetentna osoba s iskustvom u prodajnom procesu, upravljanju klijentima i funkcijama hotela. Odgovornosti uključuju prodaju hotelskih kapaciteta, konferencijskih prostora i drugih Hyatt usluga grupama klijenata, upravljanje računima, vođenje inspekcija lokacija, kao i generiranje i poticanje poslovanja. Proaktivno traženje poslovnih prilika za rast kroz razvoj postojećeg portfelja, uz istovremeno stjecanje novih klijenata.Organiziranje i vođenje inspekcija hotela s partnerima.Uključivanje u tjedne prodajne aktivnosti kako bi se osigurao kontinuirani rast poslovanja (prodajni pozivi, inspekcije lokacija, zabava, prodajne akcije).Pomoć u provođenju opsežnog istraživanja konkurencije i održavanje izvrsnog znanja o proizvodu hotela.Poznavanje potreba klijenata kako bi se izgradila "win-win" strateška partnerstva.Komuniciranje i usko surađivanje s relevantnim operativnim odjelima kako bi se osiguralo ispunjenje očekivanja gostiju.Postizanje osobnih prodajnih ciljeva.Kreiranje prijedloga za poboljšanja direktoru prodaje i marketinga (DOSM), u smislu tržišnih strategija, za kontinuirano poboljšanje poslovne situacije hotela.Redovito obavljanje provjera konkurencije.Osiguravanje sudjelovanja na izložbama, sajmovima, promotivnim prodajnim akcijama itd., predstavljajući hotel i Hyatt International, kako bi se stekao pozitivan imidž na tržištu.Putovanja u strane zemlje radi prodajnih aktivnosti prema uputama DOSM-aOsiguranje usklađenosti s zakonima, propisima i politikama hotela.Pomoć timu u pružanju potrebne podrške.Održavanje pozitivnih interakcija s gostima i kolegama uz dobre radne odnose.Osiguranje da svi zaposlenici imaju ažurirane informacije o hotelskom proizvodu, trenutnim promocijama, promjenama politika i odgovarajućoj unutarnjoj komunikaciji.Fokusiranje na rješenja i upravljanje problemima.Redovita izrada izvještaja, upravljanje bazama podataka i održavanje financijskih evidencija u skladu s politikama tvrtke.Dužnosti uključuju i pripremu i predstavljanje učinkovitih prijedloga, održavanje dobro organizirane dokumentacije i izvještaja, korištenje Hyatt sustava te koordiniranje zahtjeva za uslugama klijenata prema potrebi.
Izvor: www.moj-posao.net
Lokacija: Zadar (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 21.11.2024.
Trajanje oglasa: 9 dana (ističe 30.11.2024.)