- utvrđivanje poslovnih prilika na temelju analiza tržišta, poznavanja ponašanja potrošača, prigoda kupnje te ponašanja kupaca i konkurencije u kanalima ugostiteljstva (HoReCa). - razvoj strategije i planiranje taktika i ciljeva godišnjeg plana tržišnog marketinga za kanale prodaje za ugostiteljstvo, uključujući promotivne aktivnosti i sliku uspjeha s ciljem maksimiziranja volumena i bruto marže, te aktivno sudjelovanje u izradi komercijalnih planova- izrada, provođenje i nadzor izvršenja godišnjeg budžeta tržišnog marketinga za sve robne marke unutar kanala ugostiteljstva- učinkovito rukovođenje budžetom tržišnog marketinga s ciljem povrata investicije- učinkovito i pravovremeno upravljanje provedbom svih planiranih aktivnosti definiranih godišnjim strateškim planom tržišnog marketinga unutar kanala ugostiteljstva - aktivna suradnja sa sektorima prodaje i marketinga, te ostalim ključnim organizacijskim jedinicama i dionicima unutar i van kompanije- osiguravanje redovitog i nesmetanog protoka informacija, sudjelovanje u prikupljanju i analiziranju povratne informacije od članova tima i briga o poštivanju dogovorenih rokova za sve projekte u području odgovornosti- redoviti obilasci domaćeg i međunarodnih tržišta, prodajne regije i prodajnih mjesta, predlažući po potrebi korekcije planova ili aktivnosti u tijeku
Izvor: www.moj-posao.net
Lokacija: Zagreb (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 22.11.2024.
Trajanje oglasa: 9 dana (ističe 01.12.2024.)