AKSA d.o.o. je lanac specijalizovanih prodavnica koji u posljednjih 25 godina kroz širok asortiman proizvoda i visok kvalitet usluga pruža jedinstvenu ponudu namijenjenu potrebama djece od njihovog rođenja.
Danas AKSA d.o.o. posjeduje više radnji u Srbiji koje su prepoznatljive po konceptu "sve za djecu na jednom mjestu". Trudimo se da zadovoljimo sve želje i potrebe djece i njihovih roditelja korisnim savjetom i prijateljskim osmjehom.
Povodom otvaranja našeg novog maloprodajnog objekta tražimo osobu za radno mjesto:
Zamjenik menadžera radnje
(U našoj novootvorenoj radnji u Bijeljini)
Glavne dužnosti:
- Daje prijedloge za unapređenje rada objekta
- Da po nalogu menadžera radnje rukovodi dnevnim aktivnostima radnje
- Raspoređuje poslove u okviru svoje nadležnosti, nadzire i koordinira rad prodavaca
- Sa kolegama i potrošačima identifikuje i rješava eventualne probleme
- Kontrola prijema i izlaganja robe
- Komunikacija sa kupcima i kontrola rada zaposlenih sa kupcima
- Uplata pazara
- Vođenje kompletne dokumentacije
- Optimizacija i kontrola nivoa zaliha
- Kontrolisanje i sprovođenje pravilnika i procedura zakonskih i internih
- Edukacija zaposlenih
- Organizacija i unapređenje rada zaposlenih
- Realizacija plana
Minimum je potrebno:
- Radno iskustvo: na istoj ili sličnoj poziciji, više od godinu dana
- Znanje engleskog jezika: srednje
- Posjedovanje vozačke dozvole: da
- Znanje drugih stranih jezika: nije neophodno
- Poznavanje rada na računaru: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook
Potrebna znanja:
- Poznavanje zakonske regulative, procedura i pravilnika rada u maloprodaji,
- MS Office (Excel, Word, PPP...), Windows,
- Vođenje dokumentacije i administrativni poslovi u mp objektu,
- Prodaja,
- Rukovođenje timom ljudi,
- Poznavanje potrošača, njihovih navika, potreba, ponašanja,
- Poznavanje tržišta.
Potrebne vještine:
- Upravljanje ljudima,
- Odlučivanje,
- Preduzetničko razmišljanje,
- Usmjerenost na ciljeve,
- Prezentovanje i prenos informacija,
- Samoorganizovanost (određivanje prioriteta u radu, upravljanje vremenom),
- Komunikativnost,
- Efikasnost.
Potrebni stavovi:
- Profesionalna radna etika,
- Odgovornost,
- Prihvatanje promjena, adaptivnost i reagovanje na promjene,
- Odlučnost,
- Posvećenost,
- Agilnost,
- Iskrenost,
- Sistematičnost,
- Kreativnost,
- Snalažljivost,
- Proaktivnost,
- Inicijativnost,
- Orijentisanost na kontinuirani napredak, razvoj i učenje,
- Energičnost,
- Samosvjesnost,
- Timska orijentisanost,
- Fleksibilnost,
- Usmjerenost na ciljeve,
- Upornost.
Nudimo kompetitivnu zaradu, priliku da rade sa energičnim i dinamičnim timom, kao i kontinuirani napredak.
Ako ste zainteresovani da se priključite našem uspješnom timu i ispunjavate gore pomenute uslove, molimo da popunite Upitnik za kandidate. Lokacija: Bijeljina (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 28.03.2019.
Trajanje oglasa: 30 dana (ističe 27.04.2019.)